Nuffnang

Pengikut

Jumaat, 9 Oktober 2009

Tak Produkdif

Minggu ini aku tak produktif menulis blog. Entah apa sebabnya mood hilang walaupun idea masih belum kering. Mungkin disebabkan banyak kerja lain yang terpaksa dibereskan menjadikan aku letih dan lesu. Apa pun tahniah kepada sahabat aku Zayyat yang dah mula mania denga dunia blog.

Memblog memang mengasyikkan. Ketagihnya lain macam. Kalau tak dapat mengetuk keyboard sehari tak sempurna rasanya. Namun dalam pada tak berapa produktif aku terjumpa satu kuliah ilmu dalam youtube yang aku kira agak menarik dan lain dari yang lain.

Namun kelantangannya bersuara menyebabkab banyak pihak yang panas punggung. Namun mungin dia berpegang pada kullil haqqo walau qo namurran (Katakan yang benar walaupun yang benar itu pahit). Aku sisipkan kuliah ilmu tersebut disini untuk penilaian pembaca blog semua. Apapun anda nilailah sendiri, aku tak berani nak komen.













2 ulasan:

  1. Salam,

    Cuba baca yang ini pula. www.geocities.com/pndktmpn/per_baha_san_tahlil.doc

    BalasPadam
  2. thanks for this info saya akan membacanya nanti

    BalasPadam

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...