Nuffnang

Pengikut

Rabu, 7 Oktober 2009

Attention Please !


Mulai minggu depan aku akan mengeluarkan semula 60 cerita yang mencuit hati. Setiap hari satu cerita akan aku keluarkan. Mencuit hati tekandung cerita suka dan duka. 2 elemen yang manjadi fitrah hidup seorang manusia.

Sedar tak sedar Anjang blog telah menghasilkan hampir 500 entry sejak mula memblog pada January 2009. Ada cerita yang aku ambil dengan izin daripada blog-blog sahabat, ada yang aku ambil daripada artikel-artikel terpilih dan selebihnya banyak yang dihasilkan melalui perahan idea sendiri hasil pemerhatian sekeliling dan juga berteraskan pengalaman hidup yang tidak seberapa selama ini.

Ada masa kita ketawa. Ada masa kita berduka. Rencah-rencah dan sari kehidupan banyak berpaksikan kepada 2 elemen ini. Cerita-cerita tersebut telah aku edit dan tambah bumbu-bumbu baru bagi menjadikannya lebih enak dibaca dan untuk pembaca blog yang tak sempat membaca entry-entry aku yang awal-awal dahulu.

Daripada hampir 500 entry aku hanya memilih artikel-artikel di bawah kategori mencuit hati yang aku rasakan lebih dekat dengan hati pembaca blog. Apa pun tanpa sokongan pembaca blog dan bimbingan sifu blog sejak hari pertama aku menulis sudah pasti artikel-artikel ini tidak dapat dihasilkan.

Semua cerita ini adalah peristiwa yang aku alami sendiri dan juga peristiwa yang melibatkan sahabat-sahabat baik dan peristiwa yang berlaku di kalangan masyarakat sekitar. Disampaikan secara santai dengan bahasa yang mudah difahami oleh semua peringkat umur.

Aku juga memerlukan komen daripada pembaca blog dengan tujuan untuk meningkatkan mutu penulisan dan untuk mengetahui selera serta kehendak pembaca blog. Semoga usaha ini mendapat kerjasama daripada anda.

Segala pandangan, nasihat serta komen daripada anda aku menerimanya dengan hati yang terbuka. Insyaallah aku akan mempersembahkan yang terbaik untuk tatapan anda semua. Daripada orang biasa untuk orang biasa......

2 ulasan:

  1. belasah je la anjang...aku tahu ko nanti akan menjadi penulis terkenal...

    aku tumpang berbangga...

    BalasPadam
  2. tinggi sangat daulat tu cikggoden tak tertanggung rasanya. Apa pun terima ksaih

    BalasPadam

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...