Nuffnang

Pengikut

Ahad, 15 Februari 2009

SINDROM MALAM MINGGU

Gambar 1
Gambar 2
Gambar 3
Gambar 4

Bila tiba malam minggu mula terfikir pasal kerja  untuk esok. Macam-macam benda nak dibuat hari esoknya. Untuk mengurangkan sindrom malam minggu lepas je maghrib  aku bawak famili keluar makan. Mulanya nak makan nasi ayam the best nasi ayam in slim river (Nasi ayam noh). Malangnya tak buka pulak kedai.

Sebelum makan shopping sikit kat Famili Mart. Famili Mart ni dulu panggung wayang RUBY. Masa kecil-kecil dulu sempat la tengok cerita hindustan dan Mekanik. Sedang sibuk membeli barang aku di tegur oleh 3 orang budak asli. Cikgu kenal kami lagi ke ?. Lama aku memikirkan. Kemudian aku tanya sekolah mana ?. Kami sekolah di Sri Tapah.

Sorang je yang aku cam muka. Rupa-rupanya dia orang ni mewakili daerah padang Badang bawah 15 tahun dalam kejohanan takraw MSSPK Peringkat negeri di Sekolah Menengah Teknik Slim River. Setelah bersembang lebih kurang 10 minit aku pun berangkat ke destinasi seterusnya. Makan time.

Nasi ayam tak dapat.Try pekena Tom Yam di  Restoran Nurfaa. Rasanya sekadar boleh tahan la....

Gambar 1 : Restoran Nurfaa Slim River
Gambar 2 : Bahagian dalam famili mart
Gamabr 3 : 2 bekas pelajar aku Nizam dan Bah Lal
Gamabr 4 : Bahagian Entrance Famili Mart

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...