Nuffnang

Pengikut

Rabu, 4 Februari 2009

Kabinet Dapur ada minat ka?


Ada seorang brother ni memang dah lama aku kenal ngan dia,. Tetapi sekadar bertegur sapa jarang bersembang. Kebetulan satu hari aku jumpa dia kat Klinik Yusof Bidor. Lepas satu cerita satu cerita aku nyembang ngan dia. Memandangkan dia ni gagap agak lama dia mengeluarkan satu-satu perkataan tu. Kadang-kadang jemu menunggunya. Kadang-kadang aku pulak terpaksa menyambung perkataan akhirnya. Dia pun akan cakap ha betul la tu.

Lama-lama keluarlah cerita tentang kabinet ni. Sedara dia ada bukak kilang kabinet di kuala kangsar. 100% Bumiputra. Dia minta aku jadi agennya. Mulanya aku menolak. Aku takut buatan Bumiputra tak setanding dengan orang lain. Bila dia tunjuk design dan deal-deal yang dia pernah buat aku mula yakin. Kilang dia pun boleh tahan juga setanding dengan orag lain.

Jadi kepada sesiapa yang berminat dengan kabinet dapur yang berkualiti dan mempunyai macam-macam design boleh e-mail aku trashlobit@gmail.com. Anda pasti tidak menyesal....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...