Nuffnang

Pengikut

Sabtu, 16 Mei 2009

Mr. Keli (Keli dalam Tin)



Minggu lepas aku ke MIHAS 2009. Tercapai juga hajat aku nak ke MIHAS setelah kecewa nak ke pameran buku. Di sana aku tertarik dengan satu produk keluaran syarikat bumiputra Nation Lines Sdn. Bhd. iaitu Mr. Keli (Keli dalam tin). Untuk keterangan lanjut layari www.mrkeli.com.

Sebenarnya di Thailand produk keli dalam tin ni dah lama ada di pasaran. Sekitar 3-4 tahun dahulu. Cuma kehalalannya yang kita tak tau. Aku pun tau dari seorang kawan di Kuala Kangsar yang beria-ria menceritakan produk keli dalam tin.

Dia ni bisness bawa kelapa dari thailand. Dia cuba nak bawa teknologi keli dalam tin ni ke Malaysia. Beria-ria cerita kat aku. Aku boleh dengor je la. Bila aku tengok produk tu ada kat MIHAS aku teringat kata-katanya dulu.

Apa pun tahniah sebab syarikat bumiputra yang buat. Sekurangnya-kurang tidak la kita was-was. Apa pun aku memang tak makan ikan keli. Tak de rasa rugi apa-apa. Bila aku lalu kat booth Mr. Keli promoter tu suruh aku test. Aku cakap akau tak makan keli. Promoter tu gelak kat aku. Aku pun gelak balik kat dia ha ha ha.

4 ulasan:

  1. mr keli konon...dah la menipu...nation lines & ikelisa samudera... macam bangkai...menipu duit pelabur

    BalasPadam
  2. penipu besar..perompak,....penyamun...tunggu la bila mati nanti

    BalasPadam
  3. baru2 ni....bekas bos Iklisa Samudera....baru2 ni melangsungkan perkahwinan dekat Vistana Hotel pada 11-11-2011....rupa2 nya duit orang yang kena tipu tu dia guna untuk kawen...

    BalasPadam

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...