Nuffnang

Pengikut

Jumaat, 1 Mei 2009

TM GEGAR FELDA.








Bertempat di padang awam Felda Trolak Utara berlangsung satu event yang agak besar juga iaitu Program TM Gegar Felda selama 2 hari 2-3 may 2009. Pelbagai acara diadakan seperti sukaneka,pertandingan melukis teka silangkata, forum perdana dan pertandingan karaoke. Petang ni ada Izwan Pilus dan Bienda buat persembahan. Dua-dua ni aku pun tak kenal sebenornya. Kalau Lefthanded ke Search aku kene le.pi wiiiiiiiit.

Dalam keterbatasan masa dan kesibukan hal-hal dunia sempat juga aku singgah dan snap gambar-gambar sempena program tersebut. Pagi agak kurang orang semakin tengah hari semakin ramai. Booth-booth TM menawarkan pelbagai pakej. Aku pun ambik le satu pakej tambah RM9.00 sebulan Family pakej untuk stremyx.

Yang bestnya dalam pakej ni dapat siaran berita bloomberg dan beberapa chanel lain, ada E-browse surat khabar percuma, E-learning untuk pembelajaran anak dan 100 jenis games. Wow tak payah aku beli surat khabar dah. Petang ni games bolasepak diadakan antara Felda Trolak Utara lawan Felda Sg. Klah.

Untuk pengetahuan pembaca blog Felda Trolak Utara banyak melahirkan jaguh hoki Malaysia seperti Roslan Jamaluddin dan ramai yang aku tak ingat nama. Sebut nama bapak deme aku ingat le. Saksikan gambar-gambar yang aku baru snap.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...