Nuffnang

Pengikut

Khamis, 7 Mei 2009

Nice Looking Good Personalities





Masa remaja aku sangat suka tengok personaliti TV3 ni. Kepetahan bercakap, gaya bercakap yang unik dan pengetahuannya yang luas terhadap satu-satu isu menggamit aku menjadi salah seorang peminat setianya. Apatah lagi dia memiliki paras rupa yang nice looking good.

Buku sastera aku Antologi Suatu subuh yang bening penuh dengan gambar-gambarnya, Dari belakang samapai ke depan. Personaliti tersebut ialah Wan Zaleha Radzi. Kalau tak silap aku dia ni wan perak bukan wan kelantan. Raja Nazrin pun pernah jatuh hati ngan dia ni. Akhirnya dia kahwin ngan Mat Saleh.

Salah satu kegemarannya menunggang kuda. Bila aku melepasi zaman remaja sekolah ke zaman remaja dewasa aku suka tengok personaliti yang sorang ni. Mula-mula aku terpesona tengok dia dalam cerita prebet lapok arahan Badol. Kemudian banyaklah cerita-cerita lain lakonannya. Kemudian dia berkahwin ngan Dato` Zainal. Orang kampung aku di Padang Rengas, Kuala kangsar. Sekarang top pula dengan isu perceraiannya. Personaliti tersebut ialah Lidyawati.

Bila aku masuk alam pekerjaan dan terus meningkat dewasa aku minat tengok personaliti ni. Rita Rudaini yang kahwin ngan pemain bola tu. Dulu le sekarang ni dah tak berapa minat benda-benda macam tu. Sekarang adalah zaman untuk mencari tujuan dan maksud hidup. Apa pun aku ikuti juga sikit-sikit perkembangan dunia yang penuh glamour ni terutamanya dunia muzik yang susah aku nak tinggalkan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...