Nuffnang

Pengikut

Isnin, 20 April 2009

KUASA FOREX SEMINAR







Aku memang suka menghadiri sebarang seminar yang bertujuan menambah ilmu pengetahuan terutamanya yang berkaitan ilmu-ilmu baru yang aku tak tahu. Rasa ingin tahu ni yang kadang-kadang menolak aku untuk pergi. Pada 17 ogos 2008 nasir yacob sifu dalam dunia menganjurkan seminar FOREXKuasa Forex.

Yuran untuk kursus ni RM 600.00. Venue nya Hotel Equatorial Bukit Jambul Penang. aku bertolak dari sungkai lebih kurang pukul 5.00 pagi. Sampai di penang pukul 8.00 pagi. 8.30 pagi start la seminar tu. Oleh kerana terlampau khusyuk aku dengo nasir yakob ni bagi talk tak sedar dah dekat tengah hari.

Break tengahari untuk makan dan sembahyang zohor sambung balik pukul 2.30 petang hingga pukul 5.30 petang. Oleh kerana benda ni baru bagi aku. Seronok betul rasnya. Banyak info, maklumat dan pandangan baru yang aku dapat. Bertolak dari penang pukul 6.00 petang sampai rumah 10.00 malam. Walaupun letih tetapi puas rasanya.

Insyaallah aku akan cuba menghadirkan diri ke seminar Azizi Hj. Ali , Sifu Lan dan Irfan Khairi. Tengah kumpul modal ni.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...