Nuffnang

Pengikut

Ahad, 6 Disember 2009

Lagi perniagaan HPA

Islamic Book Store

HPA mengorak langkah dengan mewujudkan kedai bukunya sendiri. Terdapat pelbagai koleksi Al-Quran, buku-buku agama, buku-buku berkaitan HPA seperti buku pengetahuan produk, Inilah jalan kami, Inilah pegangan kami dll, majalah-majalah, buku kanak-kanak, alatulis dan didalam book store ini juga terdapat kiosk HPA. Semoga koleksi buku-buku terus bertambah dari semasa ke semasa mungkin boleh setanding seperti Saba Media Islamic Services.

HPA Ilham Holidays


HPA juga menubuhkan syarikat agen pelancongannya sendiri . Anak syarikat HPA ini bemberi khidmat sebagai agen pelancungan luar negara dan dalam negara, agen tiket dan lain-lain. Setakat ini HPA telah memberi khidmat untuk melaksanakan umrah dan program pelancongan ke destinasi pelancongan utama di Indonesia

Untuk keterangan lanjut, hubungi dengan HPA Ilham Holiday (013 -4389727 - Puan Roszaitun) Di alamat:

No.32 Tingkat Bawah, Lengkok Cempaka 1

Persiaran Cempaka, Bandar Aman Jaya

08000 Sungai Petani, Kedah Darul Aman

(013 -4389727 - Puan Roszaitun)


Toharah Dobi


HPA Industries Sdn Bhd (HPA) telah berjaya mengorak langkah ke hadapan dalam perniagaannya dengan mewujudkan satu lagi bentuk perniagaan iaitu kedai dobi. Majlis Perasmian Toharoh Dobi telah diadakan pada 29/8/08 (Jumaat) di Amanjaya Sungai Petani,Kedah.

Serentak dengan majlis pelancaran ini 2 produk kegunaan harian iaitu Cecair Pencuci Freesia dan Pelembut Fabrik Mawar dilancarkan memasuki pasaran. Cecair Pencuci Freesia merupakan pencuci pakaian dalam bentuk cecair dan kebaikannya adalah untuk mereka yang elergi dengan bentuk serbuk terutama bagi mereka ada gangguan penafasan.


Kejayaan HPA mewujudkan kedai dobi ini memberi peluang kepada semua pengedar HPA yang ada di sekitar utara untuk mendapatkan perkhidmatan di sini. Sokongan dan dokongan daripada seluruh ahli HPA amat diperlukan bagi memastikan perniagaan ini terus maju dan berjaya menguasai dan mengambil pasaran yang ada di negara kita.



1 ulasan:

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...