Nuffnang

Pengikut

Ahad, 6 Disember 2009

HPA Sg. Petani


Ini artikel terakhir aku tentang kunujungan aku bandar HPA di Sg. Petani. HPA SG. Petani merupakan pusat jualan HPA yang menawarkan semua produk yang ada dijual di HPA. Suasana pusat jualan tersebut sangat kondusif dan amat tenang suasananya. Terdapat lebih 500 produk yang ada dijua di sini.

Susun aturnya sangat menarik. Produk-produk yang dipamerkan dengan cara yang menarik dan mampu menarik minat pengunujung untuk mencuba produk HPA. Suasana lima bintangnya benar-benar menggambarkan tentang kemampuan dan kegagahan HPA dewasa ini dalam melangkah ke arah memperjuangkan produk Halal dan sesuai dengan Tag linenya "Produk Halal tanggungjawab bersama"

Sebagai sebuah syarikat MLM Bumiputra terulung dalam negara diharapkan HPA akan terus diterima di peringkat antarabangsa. Aku sebagai insan kerdil ini hanya melalui penulisan seumpama ini yang sedikit-sebanyak cuba membantu dan memperkenalkan syarikat kepada lebih ramai orang.

Semoga HPA akan berjaya melebarkan sayapnya ke peringkat antarabangsa dan seterusnya menjadi peneraju industri halal di dunia. Semoga tuan Pengarah Urusan yang kita semua sayangi akan terus diilhamkan dengan perancangan yang hebat untuk mengangkat HPA sebagai sebuah syarikat Halal yang berjaya ke seantero dunia.

"Industri Halal tanggungjawab bersama"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...