Nuffnang

Pengikut

Jumaat, 4 Disember 2009

Radix Pizza House

Radiz Pizza House merupakan satu lagu restoran dalam rangkaian perniagaan HPA. Restoran ini berkonsepkan ala-ala pizza hut. Pada mulanya aku agak sangsi apakah Radix Pizza House mampu menambat hati pengguna.

Namun apabila aku menjengah ke dalam restoran tersebut sangkaan itu meleset kerana ramai pengunjung yang sedang menikmati hidangan Pizza tersebut. Dengan Tag linenya Jom Cuba!!! ternyata auranya mampu menarik pengunjung datang ke restoran tersebut.

Di hadapan restoran tersebut terdapat motor-motor yang menyediakan khidmat penghantaran pizza ke kawasan Sg. Petani dan kawasan sekitarnya. Susun atur,hiasan dalam dan suasana di dalamnya agak eksklusif dan setanding dan restoran Pizza yang lain.

Terdapat 12 jenis hidangan Pizza yang disediakan seperti Rendang (Chicken), Sattay Pizza Chicken,Mexican Tuna, Seafood Pizza, Tandoori Chicken Pizza, Sambal udang Pizza, Chicken Sausage Pizza, Hawaiian Tuna, Pepperono delight, Veggie Pizza, Mediterranean Chicken Pan Pizza dan Chicken Pizza.

Selain Pizza restoran ini turut menyediakan Spaghetti Cabbonara, Tuna Sapghetti, Seafood Fettucine Creamy Marinara, Garlic Bread, Salad,Mushroom Soup, Onion Soup dan Chicken Soup.

Alamat Premis Radix Pizza House

No 245, Jalan Lagenda Height,
08000 Sungai Petani Kedah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...