Nuffnang

Pengikut

Ahad, 23 Ogos 2009

Restoran Aimar TTDI




Sebelum menghantar orang rumah aku ke reunion TESLnya di hotel blue Wave pada bulan Jun, aku sekeluarga singgah di restoran Char Kuey Teow Aimar di TTDI Jaya. Pada peringkat awalnya aku nak singgah di Restoran Merah yang menawarkan pelbagai masakan citarasa melayu yang pernah aku kunjungi 3 tahun lalu.

Malangnya aku tak jumpa restoran tersebut disebabkan pembangunan yang pesat serta pelbagai bangunan baru yang menyebabkan aku tak dapat mencari lokasi Restoran Merah. Akhirnya aku mengambul keputusan untuk singgah di Restoran Aimar.

Specialtiesnya Char Kuey Teow. Namun aku lebih tertarik untuk makan nasi berlaukkan ikan bawal goreng panas dan kuah kari beserta ulam-ulaman. Anak aku pula mengorder Cha Kuey Teow. Bagi aku Char Kuey Teownya biasa sahaja nothing special dari segi rasa.

Namun gulai karin bendinya memang kelas tambahan dimakan dengan ikan bawal panas memang best. Ayam goreng panas pun ada disediakan namun aku lebih berselera dengan ikan bawalnya yang fresh dan seeeeeedaaap.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...