Nuffnang

Pengikut

Rabu, 29 Disember 2010

Warung Manshor

Setelah mengalami pengalaman perit di kedai makan di kedai taukeh sombong semalam, aku cuba mengintai dan melihat kalau-kalau ada kedai makan disebelahnya. Ternyata terdapat sebuah lagi kedai makan yang menawarkan makanan yang pelbagai dan berpatutan harganya.

Tetapi kedai ini tidak dibuka pada waktu malam. Namun menu pada waktu paginya agak mengancam dan menepati selera aku dan keluarga. Selepas berjalan di sepanjang pantai selepas waktu subuh bersama dengan orang rumah akau mengambil keputusan untuk bersarapan di kedai ini.

Dengan pelbagai jenis gaya masakan rotinya menyebabkan aku rasa teruja dan gembira untuk mencuba menu-menu yang ditawarkan. Taukehnya bagus, pelayannya juga mesra. Tidaklah seperti taukeh dan pelayan di kedai yang aku pergi semalamnya.

Pelancong asing juga ramai yang makan di sini. Terubat juga hati aku dengan kerenah taukeh dan pelayan yang sombong di kedai berhampirannya semalam. Insyallah kalau aku berkunjung sekali lagi ke sini inilah kedai yang akan menjadi pilihan aku sekeluarga. Aku amat rekomen kepada semua pembaca blog, rakan-rakan dan juga kepada mereka yang bakal berkunjung ke Teluk Nipah singgah la kat kedai ni memang best....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...