Nuffnang

Pengikut

Selasa, 14 Disember 2010

Seminar Otak kanan-Millionaire BrainPower-Wisma MCA Jalan Ampang

Sangat menarik dan benar-benar membuat aku teruja dengan trainer yang deliver serta sharing maklumat tetang fungsi otak kanan. Terima kasih kepada Trainer yang didatangkan khas dari Indonesia iaitu Kapten SAR yang merupakan navigator otak kanan terkemuka Indonesia.

Penyampaian yang bersahaja dan penuh bertenanga menyebabkan masa berlalu dengan sangat pantas. Sebenarnya sekitar bulan june aku telah membaca iklan tentang seminar otak kanan tetapi pada ketika aku sangat sibuk dan tidak dapat menyertainya. Tiba-tiba pada satu pagi sabtu apabila aku sedang membaca surat khabar harian Metro ternampaklah iklan Seminar Otak kanan.

Tanpa berlengah aku memberitahu orang rumah tentang hasrat aku untuk membawanya bersama mendengar sharing maklumat tentang otak kanan. Sambutan pada hari tersebut amat menggalakan. Dewan Seminar penuh sesak terutamanya dengan 300 orang downline-downline Mat Jutawan (Usahawan yang berjaya).

Aku mengambil tempat duduk di barisan kedua paling hadapan. Memang tak sabar rasanya untuk mendengar sharing maklumat yang dibentangkan. Apabila mendengar nama Kapten SAR diumumkan dewan bergemuruh seketika. Dari awal hingga akhir momentum Kapten SAR memang superb. Nak pergi kencingpun terasa amatlah rugi.

Sebagai pendidik banyak sangat teknik otak kanan Kapten SAR yang boleh aku gunakan untuk diterapkan kepada anak murid aku. Insyallah serba sedikit teknik ini akan aku gunakan apabila menyampaikan seminar kepada pelajar pada tahun hadapan. Tak rugi rasanya aku hadir ke seminar tersebut. Orang rumah aku jugak amat gembira.

2011 sebelas era seminar otak kanan akan meletup di Malaysia. Cuma aku mengimpikan kalaulah boleh di bawa master trainer otak kanan iaitu Ippho Santoso (pengarang buku bestseller 7 keajaiban rezki) ke Malaysia adalah lebih baik rasanya dan bakal memberi impact yang lebih besar kepada seminar otak kanan di Malaysia. Apa pun insyallah jika dimurahkan rezeki disihatkan badan dilapangkan semua urusan aku akan hadir lagi ke siri-siri seminar otak kanan yang bakal menggegar di seluruh negara.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...