Nuffnang

Pengikut

Sabtu, 24 Januari 2009

Razali Awang dan Nazri Kahar

Dalam Buletin utama malam tadi aku tengok razali awang wartawan tv3 ada kat Gaza. Sebenarnya aku memang baik dengan dia ni dulu zaman muda-muda. Tapi aku tengok dia kurus sangat. Apa pase, muka pun dah lain. Razali Awang ni orang trengganu. Dia dah kerja dengan banyak stesen tv. Dia ni memang seorang yang tegas dalam banyak tindakan. Dari dulu lagi dia juga memang segak dan kemas orangnya. Sesuai sangatlah dia kerja sebagai wartawan.

Seorang lagi member aku yang top dalam bidang penyiaran ialah Nazri Kahar. Dia ni orang Melaka. Dari dulu dia ni memang cool je. kuat membaca dan pandai berdebat. Memulakan kerjaya kat TV 3 dan lama juga dia jadi penerbit Malaysia Hari Ini. Sekarang dia dekat Astro Awani. Kenangan aku tak boleh lupa dengan dia ni ada dua. Satu dia minat sangat kat Deanna Yusof. Masa cerita selubong main kat panggung pernah dia ajak aku & the gang tengok wayang. Satu lagi, ada satu malam aku follow dia naik ,motor.

Aku kat belakang dia kat depan. Tiba-tiba dia hilang. Rupa-rupanya dia jatuh dalam longkang besor. Kesian pun ada nak gelak pun ada.Nazri.....Nazri.....

1 ulasan:

  1. Salam.. Saya teringin nak tanya sendiri pengalaman dia org tuh masa ke gaza.. do u mind sharing razali awang's email add so that i am able to do so?

    Thanks,
    mus

    BalasPadam

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...