Nuffnang

Pengikut

Jumaat, 16 Januari 2009

Rock ! Rock ! Rock ! 2

Gambar 1
Gambar 2
Gambar 3
Gambar 4

Bila menonton filem rock mamat khalid aku amat rasa dekat dengan zaman tu. Apa yang dipaparkan dalam filem tu pernah aku lalui. Yang aku paling tak boleh lupa seluar ketat aku tiba-tiba hilang. Rupa-rupanya mak aku yang buang. Jamming ni memang selalu. Aku memang ada beberapa group jamming group Atan & Deris selalu jam kat man black studio kampar. Sekali-sekala atan ni main untuk group Handy Black. Pernah jamming ngan vokalis kumpulan Sting poey kat kampung kita paggil dia yeop. Group Abu Mansor Halimi dan taifor. Group Ikmarudin dan mizi.Group yang satu ni mesti kawan-kawan semua tak sangka. Tengok le gambar di atas.

1. Gambar satu : Razak, Izam Jamiri,sham harun dan sham hassan
2. Gambar dua : Mizi dan nizam baru balik konsert
3. Gambar tiga : Jamming kat rumah cinangan zambri, basit, fauzi sudin ali
4.Gambar empat : Jamming kat rumah cina




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...