Nuffnang

Pengikut

Khamis, 1 Januari 2009

Firstime

Buat permulaan ni lah pos aku yang pertama. Blog ni sebagai medan untuk berkarya dan menyampaikan isi hati yang tersirat dan tersurat. Bulan 11 dan 12 merupakan bula sakit bagi aku. Masa ni macam-macam yang bermain dalam fikiran. Lepas satu sakit satu sakit yang ku tanggung. banyak perkara yang aku nak buat tak dapat diselesaikan. Mungkin 2009 membuka lembaran baru untuk aku mengejar cita-cita, harapan dan impian. akan ku usahakan juga. Masa terus berlalu namun tiada pencapaian yang membanggakan dalam hidup. Sebaliknya hanya kekesalan mengapa dulu aku tak buat benda tu dan benda ni. Mungkin ada hikmahnya. Yo bro ! dan sahabat kalau ada diluar sana blog ini cuba disaratkan dengan apa sahaja bahan yang sesuai untuk percambahan minda insyaalah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...