Nuffnang

Pengikut

Rabu, 4 Mac 2009

Team 369 @ Jgn Terpedaya



Dipetik dari Carigold :Anda nilaikan sendiri: Geng ni dah beberapa kali jumpa aku dengan orang berlainan yang datang semenjak tahun lepas lagi

Adalah Di Maklumkan Kpd Orang ramai Agar Tdk Terpedaya Dgn Sekumpulan Pemimpin2 Hai-O Yg Di Kenali Dgn 'Team 369' Yg Kini Di Dapati Mempengaruhi Orgramai Utk Menyertai Sykt Hai-O Marketing Dgn SistemFront Loading @ Beli Pangkat Dgn Melaburkan RM21,000.

Biasanya Yg Jd Mangsa Adalah Kakitangan Kerajaan Krn Mrk Akan Mempengaruhi Supaya Membuat Loan Dgn Pihak Bank RM23,000 Dimana RM21,000 Akan Di Laburkan Samada Membeli 10 Set Pakaian Dalam Wanita Beautiful Atau 10 Unit Penapis Air..Baki RM2000 Tu Adalah Utk Kegunaan Peribadi.

Mangsa Td Perlu Pula Utk Mencari Mangsa Lain Utk Melaburkan Jg RM21,000 Sbb Kalau Tdk Mangsa 1 Td Kena Membayar RM300 Sebln Kpd Pihak Bank Selama 10 Tahun Utk Melunaskan Hutang Tersebut.

Dlm 'Team 369' Ni Mrk Ada Kaki Yg Ada Kabel Dgn Pihak Bank Yg Blh Meluluskan Pinjaman Tersebut.. Ramai Yg Khabarnya Tlh Menjadi Mangsa.

Hrp Pihak Berwajib @ KDNHEP Mengambil Berat Isu Ini Krn Ternyata
Ianya Menyalahi AJL 1993.

Yg Sedihnya Pemimpin2 'Team 369' Ini Adalah Terdiri Drp Crown Diamond Manager Yg Berbangsa Melayu & Mangsanya Jg Adalah Terdiri Dari Org2 Melayu Jg.

Sebarkan Sebarkan Sebarkan Sebarkan Sebarkan
Reply With Quote

3 ulasan:

  1. Mcm mana plak dengan team Smart Tycoon? Dorg pun ade wat modus operandi mcm team 369 ke??

    BalasPadam
  2. Dalam Hai-0 banyak team2 usahawan tapi mana satu yg bleh dipercayai??? Ade team 369, Taipan 181, Bamboo, Tenpod 858, Smart Tycoon,

    BalasPadam
  3. Salam,

    Hai-O sememangnya syarikat yg hebat dari sudut produk dan pelan pemasaran dan pastinya sah disisi undang-undang .Pergerakan kumpulan yg menjalankan Hai-O adalah pelbagai; ada yg masih mengikut norma2 yg ditetapkan syarikat dan ada yg sebaliknya dan ini mewujudkan banyak persepsi yg baik dan tak baik terhadap Hai-O. Smart Tycoon merupakan satu kumpulan yang mencetuskan konsep keusahawanan yg dinamik bersama strategi, seminar, bimbingan dan ilmu produk. Smart Tycoon telah mencetuskan teknik demo yg hebat produk Bio Aura dan PB yang menghasilkan banyak testimoni hasil penggunaan yg komprehensif menjadi ikutan kepada yg lain. Berminat kearah keusahawan , Smart Tycoon mempunyai kaedah yg hebat kepada anda untuk berjaya dalam Hai-O dengan memegang konsep Bersama,Bersatu,Berjuang untuk Kejayaan Anda menjadi komitmen kumpulan ini. Terima kasih

    BalasPadam

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...