Nuffnang

Pengikut

Sabtu, 25 Julai 2009

Twin@kembor


Aku ada anak murid yang agak unik. Kedua-duanya berada di kelas yang hujung. Namun bakat dan kebolehan mereka amat besar. Umpamanya mereka ada kemahiran membuat bakul yang cantik daripada kertas suratkhabar.

Memang cantik dan halus buatannya. Pendek kata memang boleh dikomersialkan. Kalau ada yang berminat boleh buat tempahan ngan aku. Cuma aku tak sempat nak snap gambar bakul tu. Walaupun mereka ni agak lemah dalam pelajaran tetapi semangat mereka kuat.

Satu lagi bakat mereka yang boleh diketengahkan ialah lakonan sketsa. Banyak kali dah sketsa aci-aci bukak pintu dipentaskan. Merekalah yang bawak watak hantu yang sangat berkesan. Selamba je tak de malu-malu macam sesetengah pelajar lain yang hanya berani di belakang. Apabila nak di bawa ke tengah untuk persembahan semua takut.

Satu sahaja harapan aku semoga mereka juga mencapai kemajuan dalam bidang pelajaran. Memang aku sentiasa bantu mereka ni untuk berjaya dalam pelajaran. Daripada pemerhatian aku mereka ni juga tergolong dalam pelajar yang susah. Mana yang terdaya inshallah aku akan bantu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...