Nuffnang

Pengikut

Ahad, 4 Julai 2010

RX- Water Bamboo Qun


Sedang membelek Surat khabar Metro tiba-tiba ternampak iklan Air Buluh. Wah menarik ni dan unik pulak bunyinya. Perasaan ingin tahu menyebabkan aku terus mengunjungi website yang tertera di bahagian bawah iklannya. Namun hanya penerangan asas yang menyebabkan aku menjadi lebih tertanya-tanya.

Aku terus sahaja mendaftar untuk menghadiri programnya bagi mengetahui apa yang dimaksudkan dengan air buluh. Sambil tu aku mencari juga maklumat tentang air buluh. Apa yang aku jumpai ialah arang buluh yang juga mempunyai manfaat kesihatan yang amat tinggi nilainya.

Memandangkan pada hari pelancaran produk air buluh aku memang tidak ada program lain, maka aku mengambil keputusan untuk ke Shah Alam (SACC) untuk mengetahui apa yang dimaksudkan air buluh. Dalam hati pelbagai persoalan yag timbul.

Setibanya di SACC aku terus ke lobi SACC. Setibanya aku disitu aku dapati ramai orang yang berbaju oren sedang mundar-mandir melihat pelbagai barangan yang di pamerkan. Kemudian aku terlihat logo Worldwellness dan RX- Water.

Dalam hati aku terkena la aku kali ini. Rupanya Direct Selling. Namun aku tetap mengikutinya kerana atas rasa ingin tahu apa yag dimaksudkan air buluh. Yang aku tak berapa puas hati apabila ada seorang brother begitu beria-ria nak menaja aku. Aku buat dek je sebab tujuan aku datang cuma nak tau tetang air buluh.

Mendengar penerangan Dr. Nordin Darus pengasas RX-Water amat mengesankan jiwa aku apabila kelahiran RX-water adalah atas penyakit yang dihidapinya iaitu kanser darah atau leukimia. Yang agak mengerikan aku apabila dia didiagnos menginap kanser darah antara ujiannya ialah memasukkan sejenis alat sepenjang setengah depa ke dalam rongga hidung sehingga berdarah-darah hidungnya. Memang mengerikan...

Sebelum pelancaran Produk dia menceritakan pula apa yang dimaksudkan Air Buluh. Air buluh ialah salah satu bahan dalam filternya menggunakan zat buluh atau di sebut Bamboo Qun. Khasiat tentang zat buluh di singkap semenjak zaman dinasti Ming. Antara khasiatnya mampu membasmi kuman,ada Aura, ada infra red ray dan rasa air menajdi lebih lembut serta sedap.

RX-Water version lama telah dipertingkatkan dengan satu unsur baru iaitu Bamboo Qun atau zat buluh. Teruja juga aku mendengarnya tambahan pula penapis air aku sudah tidak berfungsi dengan baik. Rasanya aku akan trade in kan dengan RX-Water bamboo qun.

Kelebihan penapisa air ini di datangkan 2 dalam 1. Di samping menapis air ia juga berfungsi sebagai ionizer yang berfungsi unutk menyah toksid dalam buah, ayam, daging dan sayur. Bestkan 2 fungsi dalam 1. Siapa yang berminat cubalah.....

1 ulasan:

  1. salam

    awak dah beli ke belum..if belum call saya untuk diskaun hebat produk rxwater bamboo qun

    fcd 0192867081

    BalasPadam

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...