Nuffnang

Pengikut

Ahad, 20 Mei 2012

Kebahagian dalam perpisahan Shah Alam Peace Yo

Hari aku dan keluarga ke Shah Alam Peace yo....Entah macam mana bangkit pagi tadi tiba-tiba rase nak pergi Shah Alam Peace Yo.... Walaupun condition kereta tak berapa ok tapi tawakkal dan redah je....Riso jugek takut meragam di tengah jalan....tetapi tarikan nak ke Shah Alam Peace yo ni sangat kuat....Mungkin ini penangan Law of Attaraction kut....

Alhamdulillah akhirnya selamat tiba di Shah Alam Peace yo pada pukul 1.30 hari.....Tempat yang mula aku pergi ialah stesen minyak petronas yang berhampiran stadium...tujuan untuk isi ayor dan minyak hitam...Sangkaan aku sedari awal tentang kereta aku yang kurang minyak hitam memang tepat...sambil nunggu enjin sejuk sikit, lepak le kejap kat dunkin donut sebelah stesen minyak tersebut.

Lepas tu aku bertolak ke destinasi seterusnya di Tesco Shah alam Peace yo....Tujuannya nak beli tali pinggang (tahun lepas aku peronah beli talipinggang di sini...puas bebenor dengan kualitinya). Sebelum sampe ke kede Boss di paras dua tesco singgah dulu di kede buku. Tujuannya untuk cari satu buku yang ditulis saudara Zuhairi Nopiah yang bertajuk LUA (Law of Universal Attraction). Alhamdulillah tercapai hajat aku memandangkan buku tersebut ada dijual di kedai tersebut...Masa pesta buku baru ni dah cari tapi tak de lagi.....

Selepas selesai urusan membeli talipinggang... he he....aku bergerak pula ke lokasi sterusnya....iaitu Restoran nasi ayam Pak Mal yang memang famous kat seksyen 11 Shah Alam Peace Yo. http://langgas.blogspot.com/2010/12/pak-mal-nasi-ayam-shah-alam.html... Setelah selesai makan di Pak Mal nasi ayam cadangnya nak ke Kompleks PKNS...namun hajat tersebut dibatalkan dan kami sekeluarga terus menuju ke Giant....

Setelah perut penuh dengan nasi ayam Pak Mal maka sorang demi sorang ke tandas.....faham-faham je le...takkan itu pun aku nak tulis....he he.....Ini kali pertama aku masuk Giants dekat stadium Shah Alam Peace Yo....Kalau dibandingkan dengan Tesco di Giant pengunjungnya lebih rame....Aku cukup tertarik konsep foodcourtnya....Macam-macam ada....Nasib baik le perut dah kenyang kalau tidak.....grrrrrrrrrrr....geram pase banyak makanan menarik disini....setelah selesai sembahyang asor disini aku pun bergerak pulang menuju semula ke lubuk asal........Letih tapi syok........Shah Alam Peace yo......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...