Nuffnang

Pengikut

Khamis, 28 April 2011

HIGH IMPACT SMART STUDY



Semalam Sifu aku telah menconfirmkan tarikh seminar yang bakal aku anjurkan bersamanya. Lama jugek menunggu tarikhnya. Akhirnya dapat juga aku tarikh 26.6. 2011. Insyallah mulai sekarang aku akan berusaha untuk mempromosinya. Dengan sedikit pengalaman yang ada satu ketika dahulu aku yakin seminar ini akan berjaya.


Cuma tumpuan yang lebih terhadap promosi. Aku jugek telah meminta sahabat baik aku yang memang terror dalam bidang grafik untuk merekacipta poster dan brochere yang akan jadi alat utama untuk aku mempromosikan program tersebut.


Kepada yang berminat untuk mempromosikan program ini ada token untuk anda. Hanya buka mulut .. ceritakan program ini kepada mereka yang berminat dan dia daftar melalui anda maka anda akan dibayar sejumlah wang saguhati...Amat mudah.


Di atas adalah brochere contoh.. kalau ada komen tinggalkan di ruangan ulasan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...