Nuffnang

Pengikut

Khamis, 6 Januari 2011

Restoran De Templer (31.10.2020)



Pada 31 0ktober 2010 aku menghadiri kursus bijak bicara bersama Osman Affan. Untuk yang belum mengenali Osman Affan, beliau merupakan jurulatih kemahahiran belajar nombor satu di Malaysia. Osman Affan mempunyai pesona dan aura seorang trainer, motivator dan presenter yang hebat. Gaya penyampaiaannya sangat bersahaja dan menghiburkan seta dipenuhi dengan unsur Humour.

Sehinggakan setiap peserta seminar beliau akan terus melekat dibangku setiap kali mendengar Osman Affan bercakap. Balik daripada menghadiri kursus Osman Affan perut terasa sangat lapar. Sepanjang perjalanan pulang aku mula berfikir tentang kedai mana yang aku nak singgah.

Mata melilau melihat si sebelah kiri jalan kalau-kalau ada tempat makan yang best. Aku teringat tentang satu tempat yang banyak kedai makan yang best-best. Antara kedai yang aku selalu berkunjung di situ ialah kedai nasi dagang ulik mayang yang dimiliki oleh taukeh Denaveche Datuk Azlina.

Apabila sampai ke kawasan tersebut aku mula mencari kedai-kedai yang mungkin kena dengan selera aku hari ini. Tiba-tiba tumpuan mata tertarik ke arah satu kedai makan berkonsep Chinese Muslim. Tanpa berlengah aku terus park kereta dan terus masuk ke kedai tersebut.

Aku pun terus memesan beberapa menu yang kelihatan sedap untuk dimakan. Nama menunya semuanya aku dah lupa. Hanya gambar yang sempat aku ambil untuk tatapan semua pembaca blog.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...