Nuffnang

Pengikut

Sabtu, 8 Januari 2011

Restoran SH Saleem :The best Nasi Briyani In Town

Ini merupakan sebuah lagi restoran mamak yang menjadi pilihan aku setiap kali aku ke bandar Ipoh. Kalau anda memang orang Ipoh anda pasti mengetahui spesialities restoran ini iaitu nasi briyani dan ayam madunya yang nala besarnya.Nasi briyaninya memang sedap. Rasanya sempurna dan menepati ciri-ciri nasi briyani yang superb. Sebenarnya apabila berkunjung ke lain-lain restoran mamak memang jarang sangat aku makan nasi briyani. Tetapi kalau ke restoran ni memang aku tak pandang menu lain. Pilihan aku dah tentunya nasi briyani ayam madu, sotong dan kuah kurma kambing.

Masa menaip entry ni pun dah kecor ayor liur. Rasanya macam nak pergi je esok ke restoran ni. Restoran ni terletak di Jalan Kuala Kangsar. Kalau tengah hari restoran ni memang ramai orang. Ada tempat ber air-cond dan tak berair-cond.
Servicenya memang tip-top. Cepat dan pantas. Belum hambis makan pelayan dah tanya nak tambah apa. Namun kalau anda ke sini jangan lupa makan nasi briyaninya yang memang superb dan berbaloi-baloi daripada segi harga dan kualitinya.....

3 ulasan:

  1. Salam Anjang

    Dah lama tak makan Nasi Bryani di sini. Esok aku ada di Ipoh. Mgkn singgah makan di sini

    Lukman

    BalasPadam
  2. he he terima kasih sifu singgah kat sini...memang best briyani ni... teringat-ingat terkenang...

    BalasPadam
  3. Kat mana kedai ni, tlg bg address n landmark. Tq

    BalasPadam

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...