Nuffnang

Pengikut

Jumaat, 5 November 2010

Restoran Bakau D Muara : Lumut

Di sini le tempat aku sekeluarga bersantap semalam. Dekoration, view dan condition tempat ni memang superb. Deko dindingnya amat unik seolah-olah seperti melihat ira kayu asli yang dilekat di dinding. Sehingga terkesima sekejap melihat dekorasinya yang cantik. Makanan pula memang fresh. Rasanya Holiyau double thumbs up. Harga berpatutan on level above berbanding Restoran Tom Yam biasa. Kome tengok le gambor di bawah ni.
Nasi Goreng USA (Menu rutin anak lelaki aku)
Jenahak 3 rasa (Jenahak segar dari laut)


Sup Sayur


Kailan ikan masin


Jus Ambra@Kedondong
Ketam kesejukan (Next Mission)



The Best Presentation (Fresh Seafood on Sampan)

6 ulasan:

  1. salam,
    saya dan famili rajin gak makan kat situ.. restoran tu ada 2 lg cawangan kat lekir..

    BalasPadam
  2. memang best makan kat sini...kalau ada tempat makan lain yang best boleh le bagi tau

    BalasPadam
  3. ada blambak lg restoran yg sodap kat manjung ni. dtg senyap2. dok aku blh bwk tmpat lg best!

    BalasPadam
  4. he he.... yi aku ada program hari keluarga, kena ikut jadual yang ditetapkan......mu ghoyat la kat aku restoran mano hok sedak nyo...

    BalasPadam
  5. ada restoran ala2 tomyam kat daerah manjung ni lg sedap..lokasinya kat jalan menghala ke lekir ikut highway pasir panjang...sebelah dengan trafic light dan berhadapan dengan taman kiara..

    BalasPadam
  6. thanks atas info nanti boleh saya cuba kedai tu bro....

    BalasPadam

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...