Nuffnang

Pengikut

Rabu, 4 Januari 2012

New Look Restoran Pak Ngah Laksa, Kuala Kangsar

Sambil menyelam minum air... Sambil menyelesaikan urusan kerja di Kuala Kangsar... aku mengambil kesempatan untuk singgah di Restoran Baru Pak Ngah Laksa....Malangnya terlupa nak ambil gambar laksanya....Rasa laksanya memang sedap.. aku bagi lima bintang....Suasana bahagian dalamnya jugek sangat kondusif... Tambahan pula terletak bersebelahan dengan Pizza Hut menambahkan keeleganannya...Boleh Franchise dah ni...


Kaunter Bayaran

Bahagian Dalam Restoran


Gambar Lama Pak Ngah Laksa
Menu pilihan selain Laksa

7 ulasan:

  1. hahaha pakngah naik kap bulat siap

    BalasPadam
  2. laksa pak ngah dah dh xsdap mcm dlu dh..since anak dye take over kdai nie. lg1 kuah laksa bnyak ajinomoto.

    BalasPadam
  3. thanks tanpa nama...pada saya sedap rasanya sedap sebab saya tak peronah rasa laksa Pak Ngah yang dulu-dulu...Ajinomoto tu yang tak berapa syok.......

    BalasPadam
  4. best in the logs

    BalasPadam
  5. salam tuan punya blog, tumpang tanye, saya singgah t/hari td ingin mencuba keenakan laksa pak ngah. tp hampa...kedai tutup & menurut neighbour2 kedai bile saya tanya, laksa pak ngah dah lama tak buka. ada sesiapa tau, sama ade kedai tersebut masih beroperasi atau sudah di tutup ?

    BalasPadam
  6. mint maaf tuan tak dapat nak bantu...teman pun lama dah tak ke kuala

    BalasPadam

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...