Nuffnang

Pengikut

Isnin, 17 Ogos 2009

Sambutan merdeka yang sederhana tapi meriah






Hari ni sekolah aku mengadakan sambutan hari merdeka. Suasana sambutan sederhana tapi meriah. Nyanyian murid aku Mastura dengan suara emasnya mendendangkan lagu Bahtera Merdek amat manusuk kalbu.

Diteruskan dengan teater merdeka. Ini lah kali pertama menggunakan murid lelaki semuanya. Kalau sebelum ni sukarnya mencari bakat-bakat murid lelaki. Semua persembahan ni bawah pimpinan Cikgu Hasliza. Dan dia jugalah yang membuat skripnya.

Kali ini aku cuma menjaga audio sahaja. Background merdeka yang cantik dihasilkan oleh Cikgu Leonard Darimi yang sangat kreatif. Bengkel seni yang dikendalikan olehnya dan jadi macam muzeum seni.

Sangat cantik. Nanti aku snap beberapa keping gambar aku masukkan dalam entry yang sterusnya. Make over yang dilakukannya mempunyai nilai seni dan estetika yang tinggi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...