Nuffnang

Pengikut

Isnin, 10 Ogos 2009

Kayin, kayin





Mingu ni merupakan minggu yang agak rileks bagi aku. Hari sabtu dan ahad ku tak da apa-apa aktiviti. Oleh itu aku dan orang rumah mengambil keputusan untuk membeli kain-kain untuk dibuat baju raya.

Minggu depan aku kembali sibuk dengan aktiviti-aktiviti dunia. Disebabkan agak lama aku tak membawa anak-anak ke Ipoh maka aktiviti membeli kain ni disekalikan dengan aktiviti jalan-jalan dan makan-makan.

Kalau tahun-tahun sebelumnya aku membeli kain di Nagoya Green Town Mall tetapi pada tahun ni aku dan orang rumah mengambil keputusan membeli kain raya dia Riamoda Ipoh. Bila lagi nak kayakan orang kita.

Macam-macam pilihan kain yang ada. Rambang mata aku. Aku tak reti nak pilih. Aku suruh anak sulung aku dan orang rumah yang pilih. Harganya ada yang murah dan ada yang mahal. Orang memang ramai. Agak risau juga aku memandangkan sekarang ni Pandemik H1N1.

Namun tawakkal je la. Pilih punya pilih akhirnya selesailah tugas tersebut dengan jayanya. Mission Accomplish. Gelak la promoter yang memotong kain yang aku dan keluarga beli. Mesti banyak komisen yang dia dapat.

Memang banyak pilihan di Riamoda ni. Datang la ke sini. Kita bantu orang kita jadi Billionare. Apa salahnya kan...........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...