Nuffnang

Pengikut

Isnin, 17 Ogos 2009

Monne Tiramisu





Dalam perjalanan pulang kami singgah ke Jaya Jusco untuk mengambil buku yang aku tempah di MPH JJ. Selepas tu kami membeli barang keperluan rumah untuk seminggu memandangkan minggu ni tak dapat ke pekan minggu di Sugkai.

Bahagian kegemaran aku ialah bahagian buah-buahan. Cadangnya nak mencari epal Fuji tapi tak de. Maka aku pun ambil keputusan untuk membeli buah lai yang kelihatannya masih segar. Agak lama juga kami di situ.

Anak-anak aku dah mula meragam nak minum. Di rumah bapak saudara aku tadi mereka tak mau minum dan makan akhirnya perut mula terasa lapar. Akhirnya kami singgah di Station kopitiam yang terletak di dalam Pasaraya Jusco.

Kami hanya singgah disitu untuk minum sahaja. Untuk makan aku cadangkan supaya kami singgah di Restoran Waritha Macam-macam menu pelik-pelik yang ada. kat station kopitiam ni.

Aku hanya order Epal kosong. Anak-anak aku order Milk Shake & Mixed Fruit Juiced perisa strawberry dan Iced blended Monne Tiramisu yang satu lagi tu aku tak ingat namanya. Berbelit lidah nak menyebutnya.

Agak menghairankan aku juga Jaya Jusco tak ramai orang. Lazimnya kalau hari minggu penuh. Tapi kali ni suasananya agak sunyi sikit. Mungkin kesedaran orang-ramai terhadap Pandemik H1N1.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...