Nuffnang

Pengikut

Isnin, 22 Jun 2009

KONTROVERSI


Hari ini aku berjumpa dengan tokoh kontroversi politik perak. Ada macam-macam cerita yang diceritakan. Daripada hal remeh-temeh hinggalah ke cerita behind the scence politik Perak. Semua disampaikan dengan terperinci dan jelas tentang kemelut yang berlaku di Perak.

Cuma apa butirannya biarlah aku rahsiakan. Cuma apa yang diceritakannya bagi aku banyak juga kebenaran dan logiknya. Walaupun dia mengaku dia bukanlah orang yang bijak. Hanya yang dilihat berdasarkan pemerhatian dan pengalaman secara langsung yang di laluinya.

Namun demi melihat kuasa politik terus berada di tangan orang kita, maka adalah menjadi tanggungjawabnya untuk membetulkan kemelut politik Perak. Sejauh mana pembetulan yang dia nak buat itu aku tak pasti.

Apa pun hari ini aku mendengan penjelasan secara one to one. Kalau sebelum ini tulisannya diinternet tu meragukan aku daripada segi kesahihannya. Namun hari ini kesemuanya terjawab dengan penjelasan secara langsung. Seperti mana yang selalu aku tulis. Kalau hari ini kita lalai dan alpa maka Bumi yang dipijak akan jadi milik orang........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...