Nuffnang

Pengikut

Selasa, 9 Jun 2009

DATU RAZALI IBRAHIM

Bintang seseorang memang tak boleh dijangkakan. Baru semalam rasanya aku menyembang ngan Razali Ibrahim. Hari ini dia dah bergelar Timbalan menteri belia dan sukan. Dia ni antara senior aku di UKM yang menyerlah dan cepat naik dalam bidang Politik.

Razali ni student Law. Boleh kata majoriti budak law baik ngan aku. Di UKM pun dia memang aktif dalam politik kampus dan pernah memegang jawatang presiden PMUKM. Selepas keluar aku memang lost contact ngan dia ni. Tiba-tiba je dengor dia bertanding di Parlimen Muar dan menang.

Kalau tak silap aku daripada apa yang aku dengar dia juga ada firma guaman yang besar di KL. Macam member aku Fazli Ahamad Nordin juga lawyer yang dah jadi jutawan dengan firma guamannya. Dengan Fazli ni aku segan sikit tak tau sebab apa.

Apa yang aku lihat Razali ni boleh menjadi ahli politik yang baik sebab sikap dia ni humble dan senang didekati (Dulu le ) sekarang kalau dah berubah tak tau le aku. Aku memang selalu menyembang ngan dia dari hal politik kampus sampai le benda yang merepek-repek.

Cuma sekarang kalau dia jumpa entah dia ingat ke tidak kat aku ni. Maklum le lama sangat tak jumpa dia. Apa pun aku harap kerjaya politik yang cerah bagi Datuk Razali Ibrahim. Aku tunggu seorang lagi member aku jadi Datuk. Datuk Razali Awang. Macam sedap je bunyi nye. Aminnnnnnn.........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...