Nuffnang

Pengikut

Isnin, 15 Jun 2009

Dr. Azimuth


Dr. Azimuth merupakan rangkaian produk yang berasakan herba-herba tempatan dan luar negara. Pengasas kepada produk Dr. Azimuth ialah Dr. Aziz Azimullah. Beliau memang seaorang pakar herba yang mampu memformulasikan apa sahaja jenis herba yang boleh digunakan dengan selamat oleh consumer.

Sehingga hari ini Produk Azimuth mendapat sambutan yang menggalakkan di seluruh negara. Aku kenal Dr. Azimuth semasa peringkat awal produk Dr. Azimuth yang belum lagi berkembang pada ketika itu. Sebenarnya akau terperangkap apabila membaca satu iklan suratkhabar tentang kursus keusahawanan yang dikendalikan oleh Dr. Azimuth.

Mula-mula tu syok juga dengar tentang kursus keusahawanan yang dikendalikan oleh beliau. Tentang ragam pengusaha bumiputra. Sikap-sikap yang perlu ada apabila hendak menjadi sebagai seorang usahawan yang berjaya.

Last-last dia keluarkan pelbagai produk Dr. Azimuth. Kalau tak silap aku antara produk awalnya rempah ratus. Mula-mula bengang jugak rasa tertipu, tetapi bila lama-lama dengar tentang penerangan produk itu aku mula teruja.

Aku pun beli beberapa produk untuk aku cuba antaranya teh misai kucing, Kolon clean dan Bioyouth. Selepas itu banyak lagi produk yang aku guna sambil menjual sikit-sikit. Antaranya minyak wangi tanpa alkohol, gelang batu hematite, produk kecantikan dan banyak lagi.

Produk Dr. Azimuth memang bagus dan sangat berkesan. Sebab aku mencuba sendiri dan terdapat banyak customer yang bagi respon bagus dan berkesan. Kolon Clean umpamanya, kalau kita menghadapi masalah sukar buang air besar makanlah Kolon Cleane. Bak kata member aku samad yang dah menggunakannya "Inilah berak aku yang paling pueh sekali".

Duduk-duduk zup keluar semua bahan kumbahan yang ada dalam perut. Satu lagi produk yang betul-betul bagus Bio Youth (marine koalagen). Yang ni bini member aku guna. Kulit mukanya semakin cantik dan muka sentiasa kelihatan segar.

Tetapi ramai orang lebih menumpukan kepada produk teh misai kucing. Bagi aku 2 produk yang aku sebutkan tadi betul-betul menakjubkan kesannya. Aku bukan promote suruh beli kat aku. Aku cuma nak kongsi produk yang bagus.

Aku pun jual sikit-sikit je. Tak de masa nak ambil barang. Kalau aku pergi ambik untuk kegunaan sendiri aku akan ambik juga untuk member-member yang pesan nak produk tersebut. Lepas le duit minyak.

Buat masa ni Produk Dr. Azimuth masih dalam bentuk trading. Kalau dia buat MLM memang aku henjut habis-habisan. Sebab produk dia memang bagus. Cuma ramai orang tak tau tentang rahsia kehebatan produk-prosyuk tersebut kerana tidak di promote secara meluas.

Kalau dia buat sistem MLM sekejap je semua maklumat tu boleh sampai kepada pengguna. Aku harap Dr. Azimuth akan jadi sebuah lagi syarikat Bumiputra Islam yang berjaya pada masa akan datang macam HPA.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...