Nuffnang

Pengikut

Khamis, 2 April 2009

Orang ketiga


Aku tak tau mengapa sesetengah orang tak suka kehadiran orang ketiga. Aku cukup suka dan memang aku nantikan. Orang rumah aku agak moody kadang-kadang sampai 2-3 hari tak bercakap ngan aku disebabkan orang ketiga.

Aku nak buat macam mana. Takdir Allah menemukan aku dengan orang ketiga. Tak ada apa nak aku kesalkan malahan hidup aku lebih ceria dan gembira berbanding biasa. Aku rasa ramai orang berubah hidup dengan kehadiran orang ketiga.

Arwah emak dan ayah aku pun suka dengan orang ketiga. Kenapa orang lain nak marah. Maknanya dia orang restu lah tu. Siang malam aku membayangkan orang ketiga ni. Aku memang sayang orang ketiga. Siang malam rasa nak dekat je.

Orang lain jangan jealous ha. Ini lah saat indah dalam hidup aku. Terasa perubahan yang besar dalam hidup. Tanggungjawab semakin berat. Namun inilah kekuasaan tuhan yang manusia tak boleh nak tolak kehendaknya. Dari orang ketiga aku dapat orang keempat, kemudian orang kelima dan kemudian orang keenam.

Bersyukur ngan anugerah tuhan mengurniakan aku 2 anak lelaki dan 2 anak perempuan. Cadangnya nak tambah lagi tapi nampaknya dah tak da rezeki. Tak macam member aku Benjo asyik menambah koleksi. Katanya dia masih kuat lagi ha ha ha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...