Nuffnang

Pengikut

Selasa, 28 April 2009

Ole-Ole dari Sabah


Hari Jumaat lalu seorang member lama datang dari Sabah. Setelah sampai ke Tapah dia check in di Resthouse Tapah. Lebih kurang pukul 9 malam kami bertolak ke Ipoh untuk jumpa seorang kawan lama. Banyak perkara dibincangkan. Lepas makan di restoran Zulkarnain Simpang Pulai, kami ke rumah kawan lama di Simpang pulai gak.

Agak lama berbincang tentang pelbagai isu sedar tak sedar jam dah dekat pukul 2.30 pagi. Mata dah mula mengantuk. Kami bertolak balik dari Ipoh lebih kurang pukul 3.00 pagi. Setiba di Resthaouse Tapah, selepas menyembang sikit aku minta diri nak balik ke rumah. Sebelum balik dapat lah aku ole-ole dari Sabah. Oleh kerana mata terlampau ngantuk aku dah tak boleh drive.

Masuk Highway Tapah singgah di R&R Tapah. Tidur kejap di Bengkok Hotel (Dalam kereta) Sedar pukul 5.00 pagi bangkit minum dan aku bertolak balik ke rumah. Tiba di rumah pukul 6.00 pagi. Lepas sembahnyang subuh terus terlelap lagi. Thanks Pian Ole-ole Sabah. Bila la agaknya aku nak ke Sabah. Member ni dah banyak kali datang sini. Aku teringin nak ke kundasang........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...