Nuffnang

Pengikut

Selasa, 21 Julai 2009

Selera Bollywood 4



Semalam aku terpaksa ke KL kerana ada urusan yang tak dapat dielakkan. Namun selesai sahaja urusan aku bergegas balik. Jam dah menunjukkan pukul 3.30 pagi. Mata dah mula ngantuk dan dah tak larat nak drive. Akhirnya aku parking kereta depan kedai mamak 24 jam kat Tg. Malim.

Apabila tersedar aku mendapati jam sudah menunjukkan pukul 6.00 pagi. Pukul 7.20 kena sampai sekolah. Tanpa berlengah aku memecut laju. Balik ke rumah mandi, sembahyang subuh dan terus bersiap ke sekolah.

Betapa letihnya badan, mata bagai digantung batu. Namun tugas asasi wajib dilaksanakan tanpa sebarang alasan. Semasa di KL aku masih terus memburu capati yang lazat. Kali ini destinasi aku Restoran Makbul Taman Tun Dr. Ismail. Kebetulan disinilah tempatnya aku berjumpa seseorang untuk urusan yang tak dapat dielakkan tu.

Aku hampa sebab capatinya tak sesedap dulu. Tebal, besar dan rasanya sekadar boleh la. Apapun oleh sebab dah lapar aku balun semacam je. Member aku order roti nan. Pun macam hampeh juga. Aku pun heran dulu ok . Mengapa sekarang hilang keOKyannya.

1 ulasan:

  1. Restoran ni dah takde agi kat cini. Ntah gi maner tah ....

    BalasPadam

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...