Nuffnang

Pengikut

Sabtu, 18 Julai 2009

Selera Bollywood 3



Aku masih lagi ketagih ngan capati. Kali ni aku teringat satu kedai yang capatinya terangkat juga rasanya yang terletak di Slim River. Pernah sekali aku beli dan bungkus bawak balik, akhirnya terkulat-kulat makan.

Selalunya kalau aku beli capati anak-anak tak berapa suka. Yang makan capati aku dan orang rumah je. Kali ni semua anak aku suka capati tersebut. Pendek kata nalerke. Nama kedai ni agak lain daripada yang lain. Restoran Aluha...... macam nama kedai-kedai kat hawaaii.

Hampir beberapa bulan setelah dibuka barulah kedai ini mampu menarik pelanggan. Rojaknya sedap juga disamping mee goreng. Namun bagi aku selain capatinya yang memang sedap tosei juga amat sedap rasanya. Kene benor ngan selere aku. Marvellous..... Cuma yang aku tak berapa berkenan lalat banyak sangat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...