Nuffnang

Pengikut

Isnin, 27 Julai 2009

Salah kah faham atau faham kah salah


Sedang aku nak berada di gerbang pintu tandas sekumpulan pelajar perempuan asli yang berada di seberang tandas memanggil aku. " Cigu nak tengok" Aku pun membalas "Kalau nak tengok mari sini". Maksud aku tunggu la diluar tandas tu.

Tiba-tiba mereka tersenyum-senyum simpul sambil berkata "Tak mau la cigu" Aku kata "Tadi nak tengok". Baru aku tangkap maksud mereka mungkin ingat aku ajak ke dalam tandas. untuk melihat sesuatu. Sebenarnya maksud aku tunggu di luar tandas lepas tu sama-sama ke bilik guru untuk melihat gambar mereka menari sewang.

Semalam mereka datang jumpa aku nak tengok gambar sewang. Aku kata esok la. Kebetulan hari ini mereka ternampak aku nak masuk tandas. Maka terjadi la peristiwa salah faham. Takkan aku nak bagi tengok aku punya. Bahaya wo.......... Hak ekslusif ni...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...