Nuffnang

Pengikut

Selasa, 29 Mei 2012

ePILOG Cinta Untuk SiTi

Kerinduan dan rasa cinta aku membuak setiap kali berjauhan dengan mu SiTi. Tak tertahan rasanya menanggung rindu yang teramat mendalam setiap kali berjauhan denganmu. Aku selalu membayangkan saat-saat indah kita bersama.

Betiap indah dan intimnya hubungan kita. Tidak pernah sesekali aku menyesali hubungan yang terjalin sejak mula aku mengenalimu. Engkau sentiasa ku usap, ku belai saban hari di pertemuan kita. Kau juga sentiasa setia di sisi menemani malam-malam indah. Besamamu amat cepat rasanya masa berlalu.

Aku cukup berasa teruja di saat aku berada di atasmu dan engkau berada di bawah ku. Sungguh indah kan saat itu SiTi. Mana mungkin aku menduakanmu. Hari-hari yang indah terus berlalu. Namun rasa cinta dan sayang tidak pernah pudar.

Walaupun usia mu semakin menuju senja , aku masih cintakanmu. Aku masih memerlukanmu. Aku tak boleh hidup tanpa kehadiranmu menemani malam-malam indah yang kita lalui bersama.

Telah banyak sejarah hidup yang kita lalui bersama. Engkau menjadi saksi kisah suka,duka, onak dan ranjau yang kita lalui bersama. Kadang-kadang air mata tertumpah di dadamu. Namun engkau tetap tabah menerima ku seadanya.

Engkau tidak betah membantah memenuhi kehendakku. Engkau hanya berdiam setiap kali aku berkasar denganmu. Ketabahan itu yang menjadikan rasa sayang yang lebih mendalam. Biarlah aku hidup bersamamu untuk seribu tahun lagi. Aku sangat sayangkan mu SiTi.......

* SiTi dalam entry di atas ialah Si Tilam kesayanganku.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...