Nuffnang

Pengikut

Sabtu, 29 Mei 2010

Otai Burger Memang best rugi tak rasa.....

Agak lama aku tak menulis tentang tempat makan yang menarik. Maklum la aku memang sedang menjaga pemakanan yang masuk ke dalam perut aku. Namun sekali-sekala aku berkunjung juga ke tempat yang menyajikan makanan yang menyelerakan.Salah satu tempat yang memnag holiyau makanannya ialah gerai otai burger yang terdapat di taman u di Tanjong Malim. 2 tahun lepas setiap malam sabtu aku menghantar dan menuggu orang rumah aku berkuliah di Taman U untuk kelas masternya. Pada mulanya aku berasa hairan mengapa ramai orang yang mengunjungi gerai tersebut. Apabila aku lihat harga burger tersebut ternyata agak mahal berbanding gerai burger yang lain yang ada di Tanjong Malim.
Melihatkan ramai orang yang mengunjunginya sudah pasti ada keistimewaan pada burger otai ini. Aku pun mencuba burger daging special. Memang tidak menghampakan. Rasanya sempurna, tip top dan tidak tergambar dengan kata-kata. Perfect.... tu yang aku boleh gambarkan. Aku teringat seorang nurse yang menjual mee goreng panas di sebuah wad di Ipoh. Dia menggambarkan kesedapan meenya itu dengan perkataan "Panas, meleleh dan bernanah..." Begitu juga dengan burger di atas. Sebenarnya bagi aku ini burger yang kedua paling sedap pernah aku rasa setakat ini di atas muka bum ini. Burger paling sedap ada di Ipoh. Aku nak explain tempatnya agak sukar. Nanti aku lukiskan untuk mereka yang berminat. Semoga Otai Burger terus menjadi peneraju industri Burger Franchise terulung di Malaysia..

2 ulasan:

  1. Tak boleh lama2. Taip laju-laju...
    Anjang...setiap kali klik ke sini, ada amaran virus!

    BalasPadam
  2. macam mana jadi gitu hek..... ada cara nak solve this problem

    BalasPadam

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...